lördag 27 februari 2010

Hann inte


Jag hann inte med någon uppdatering igår så det får komma idag istället :)

Igår var jag till skolan och hade kommunikation. Det är verkligen en mycket bra kurs. Man lär sig så otroligt mycket av den, matnyttigt så att säga :)
Efter lektionen plockade Anders upp mig för att svänga förbi Birsta där jag kunde titta på ett par skor. Vilka jag hittade på rean, perfekt :)

Kvällen var planerad med lite lugnt tempo, mys, film och bad efter att ungarna lagt sig men så blev det inte riktigt. Istället knallade vi ner till Baren och satt där hela kvällen med våra grannar. Det var en rolig kväll :)
Nu ligger det en bakfull karl i sängen, ungarna tittar på film och jag ska ta ett bad nu för att piggna till lite tänkte jag.

Jag vet inte riktigt vad dagen har att bjuda på, men vi pratade bland annat om lite pulkaåkning :)

Nu badet..

Trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer