onsdag 10 februari 2010

Tröttmössa

Så här ser det ut på morgonen här hemma...


En stressig dag idag egentligen, men jag vill helst bara sitta uppkrupen i soffan och läsa :) Har varit fullt upp hittills och har inte hunnit slagit upp matematikböckerna ännu, trots att jag har massor att göra!

Jag är lite nervös inför morgondagen också och Kevins stundande operation. Därför är det extra svårt att koncentrera sig på skolarbetet. Men det är inte hundra att det blir någon operation eftersom han är lite snorig och hostig. Anders ringde sjukhuset och de sa att vi skulle komma dit imorgon som planerat så skulle narkosläkaren göra en bedömning då. Jag hoppas det blir av så är det gjort sedan. Så slipper han snarka om nätterna och äntligen få höra ordentligt.

Nej nu måste jag sätta igång med matematiken.. försöka iaf ;)

Hoppas alla har en trevlig onsdag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer