lördag 20 februari 2010

Toppen!

han sover faktiskt inte jämt även om det kan tyckas vara så här i bloggen (endast bilder på en sovandes Kevin). Det är bara det att det är så mycket lättare att ta kort på honom när han sover, hehe)

Har haft en mycket mycket bra dag så här långt.
Jag och Kevin hade det supermysigt på Birsta. Han var så snäll och gick med på att springa i alla affärer med sin mamma :) Men till sist tröttnade han och somnade utmattad i vagnen när vi var på Ikea.

När vi hade kommit hem fick skrutten sova ett tag till och medan hans sov tog jag tag i ena förrådet/klädkammaren i sovrummet. Det hade blivit ganska stökigt där inne sedan vi gjorde i ordning där så nu fick jag lite ordning och reda igen; bar upp massa saker på vinden (det fixade Anders), kastade skit som inte skulle vara kvar och sedan satte Anders äntligen fast lampsladden med kabelklämmor :) Nu är det fint och snyggt där inne igen, härligt!

Sedan fixade jag en annan sak också medan Kevin låg och sov. Ovanför mitt skrivbord spikade jag fast två spikar i väggen och spände sedan upp en bit ståltråd mellan dem. I Birsta var jag in på Panduro och köpte "mini-klädnypor" och vips så hade jag gjort min egna lilla "inspirations-hängning", mycket billigt och bra. Nu sitter lite bilder på test då jag inväntar lite bilder som jag framkallat som sedan ska sitta där. Så här blev det:

Nu ska jag prata lite med min lilla pratkvarn innan han ska krypa ner under täcket :)

Godkväll!

1 kommentar:

  1. sötisen:) Verkligen helt utslagen! Hoppas ni har en fin helg! Kram Jenny

    SvaraRadera

Kommentarer