söndag 7 februari 2010

Äntligen!


Idag ska vi hämta skrutten :) Underbart!! Halv tio bär det av söderut mot Tönnebro där vi hämtar honom, sedan åker vi till Arbrå för att gratta Henrik.

Ikväll blir det en massa mys. Åh vad jag saknar min lilla älskling.

Jag är lite besviken måste jag säga. Igår såg jag och Anders Avatar. Väldigt bra gjord film måste jag säga, man märkte att filmen var väl påkostad. Men jag är dock ändå besviken.. jag och Anders hade gissat oss till i stort sett hela handlingen efter 35 minuter in i filmen. Den var alldeles för förutsägbar. Men som sagt, bra gjord och man rycktes som med där när de var ute och flög och svingade sig som apor i skogen :) Fin film..

Nu ska jag gå och koka lite kaffe, duka fram frukost och sedan städa undan lite här hemma inför att min alldeles egna lilla tornado kommer hem och kan stöka till igen :)

Hoppas alla haft en trevlig helg, det har jag haft :)

Älskar dig Anders

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer