fredag 5 februari 2010

Åh äntligen!

Freeeedag! Äntligen. Imorgon är det lördag = barnfri dag. Händer väldigt sällan så vi ska passa på att gå på bio, se Avatar så klart, och sedan gå ut och äta middag i lugn och ro. Jag hoppas älsklingen känner för Stekhuset precis som jag gör.

Igår var ännu en produktiv dag (ur pluggandets perspektiv). Började dagen med 3½ timme matematik, sedan en snabb lunch innan jag och Sabrina åkte ner på stan och simmade. Sedan tillbaka till skolan för 3½ timme engelska. Fick jädrans mycket gjort iaf och det är skönt. Var ju nästan tvungen nu när jag kommer missa torsdag och fredag nästa vecka pga Kevins operation.

Idag har jag stannat hemma från skolan. Mådde som sagt väldigt dåligt igår kväll och det satt kvar imorse när jag vaknade. Istället för att vara i skolan idag försöker jag lägga lite energi på att fixa och städa här hemma för i helgen hinner jag inte med det.

Idag när Anders har kommit hem ska vi först åka förbi Birsta sedan åker vi vidare upp mot Stavre för att fira Sandra som fyllde 20 i onsdags.
På söndag ska vi, efter ha hämtat skrutten i Tönnebro, åka till Arbrå för att fira min kära svåger som fyllde 25+13 igår ;)

Jag längtar till nästa helg då det bär av söderut!! Hem till Gimo åker vi för att gratta min farmor som fyller 80 år och även min kära mamma som fyller 51 år :) Kalas! Ska få träffa pappas sambos 3 ungar för första gången också.. så det blir en händelserik helg.

Sånt där tråkigt (allt jag ska göra)-inlägg idag. Sorry för det. Imorgon kommer det däremot ett pysselinlägg för jag ska tametusan pyssla lite ikväll när vi kommit hem från Stavre :)

Ha en toppen fredag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer