söndag 28 februari 2010

TAL

Nu har jag äntligen skrivit klart mitt tal. Men jag är rädd att det ska bli lite för kort.. minst 5 minuter ville de att man skulle tala men jag tror mitt ligger på ca 4½ minut :/ Aja, det kan inte hjälpas. Jag känner att det blir för utdraget att fortsätta spinna vidare på det jag skriver om.

Jag är inte lite nervös inför min muntliga presentation imorgon, jag är SKIT NERVÖS inför min muntliga presentation imorgon. Är det något jag avskyr så är det att tala inför en massa människor. Men jag valde ju faktiskt SvC mycket för att få öva på just detta och för att bli bättre på det. Det är bara att bita ihop och köra :)

Dagen är lite seg.. Kevin har feber och är inte riktigt hundra. Jag och Anders kommer nog få turas om att vara hemma imorgon (eftersom vi båda måste plugga). På tisdag hoppas jag skrutten är pigg igen så jag kan åka in och vara med på historian.

Nej nu ska jag gå och pussa lite på skrutten innan han ska krypa ner under täcket.

Hoppas alla haft en bra helg!

Åter imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer