måndag 8 februari 2010

Men shit rent ut sagt!


Jag har knappt gått i skolan i 4 veckor och jag är redan lika stressad som jag var den sista veckan under höstterminen. Den här terminen är det så sjukt högt tempo i skolan och många, tunga ämnen står på schemat. Bättre blir det inte av att man har varit sjuk och missat lektioner.

Två stora uppsatser ska skrivas, en b-uppsats i historian och en c-uppsats i svenskan. Hjälp! och det parallellt med alla andra uppgifter. Varför måste veckorna gå så fort och kan det inte vara 48 timmar/dygn istället för 24?! Bläää!

Idag är det så otroligt fint väder ute, varmt och skönt så jag funderar på att ta sparken ner och hämta skrutten på förskolan. Det skulle han nog tycka var roligt :)

Har en trött sambo på soffan som sover. Underbar är vad han är! Men han kommer inte vara min sambo så länge till...

Nu måste jag fortsätta med mina "läxor" eller vad man kallar det nu mera.

åhh vad jag längtar till sommaren!!



Trevlig måndag!

5 kommentarer:

  1. Inte din sambo så länge till? Ska ni gifta er?!! :)

    SvaraRadera
  2. Ska ni gifta er? :)

    SvaraRadera
  3. haha nej det ska vi inte göra :)

    SvaraRadera
  4. Men vad menade du då med det där är inte din sambo länge till?

    SvaraRadera

Kommentarer