fredag 21 oktober 2011


Åh underbara, härliga fredag :-) Idag tänker jag inte åka till skolan för att plugga utan gör det i hemmets mysiga vrå (läs: vid köksbordet) istället ;-) För plugga blir det, så gott det går med denna kurs. Läsa, skriva upp lite "bra-att-komma-ihåg"-punkter och skriva lite frågor. Bara 2 dagar till med föreläsning på denna kurs innan det är dags för tenta. Hjälp! säger jag bara. Är redan nu orolig och ängslig inför den, och då är det ändå 1½ vecka kvar. Men men, det måste göras.

Ikväll när pluggandet är klart för idag och alla mina fina kommit hem från jobb och förskola så väntar självfallet lite fredagsmys :-) Det har jag verkligen sett fram emot denna vecka.

Imorgon kanske det händer något spännande också. Inget klart ännu men det lutar nog mot en liten roadtrip :-) Hoppas hoppas hoppas!!

Nu ska jag iaf plocka upp alla böcker och papper för att läsa på lite om Inköp :-)

Önskar alla en trevlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer