fredag 28 oktober 2011

Diggar den här bilden lite grann faktiskt :-P Skulle vilja framkalla den och rama in den, men får nog sätta den i arbetsrummet i sånna fall för jag är rädd att ungarna skulle bli rädda för den...

Sitter iaf där nere i arbetsrummet nu och håller på att skriva ut sida efter sida med föreläsningar som jag ska ta med mig ner till svärföräldrarna nu i helgen när jag ska plugga. Jag var ju tvungen att fråga T igen om det verkligen var okej att jag lämnar honom hemma själv med alla barnen, och det var det :-) Det var även hans förslag från början att jag skulle åka iväg. Det är rätt svårt att få lugn och ro till att plugga när alla barnen är hemma + inneboende med tjej och barn. Huset är fullt kan man ju lugnt säga.

Men nu ska jag ta kväll och mysa ner mig på soffan med T :-)

Trevlig kväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer