fredag 21 oktober 2011


Nyss hemkommen från stan. Det blev lunch med min älskling och sedan en fika med Sanna :-) Har även hunnit med en tripp till Ica för att inhandla kompleteringar till dagens middag; Tacos! Det är väl lite typisk fredagsmiddag va? Här hemma är det de iaf, och det tackar jag inte nej till :-P Ja snart är det faktiskt dags att påbörja middagen, men först ska jag försöka avsluta ett kapitel i van Weele's bok om inköp. Satt 4 timmar i sträck i förmiddags och pluggade, vet inte om något har fastnat ännu. Ska försöka hinna plugga lite i helgen också, beror på hur lång vår roadtrip blir, om den blir av vill säga...

Jag vill klippa mig! Är sååå less på min "lugg" som är alldeles för lång för att ha som det tänkt och alldeles för kort för att göra något roligt med den i uppsättnings-sammanhang. Aja, får se om man hinner med nåt frisör-besök den här månaden.

Nu ska jag iaf sätta igång att läsa så jag hinner med mig innan alla mina fina kommer hem.

Önskar alla en trevlig fredagskväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer