onsdag 26 oktober 2011

Ringde på praktikplatsen idag och fick prata med rätt person. Meeeeen gu' vad nervös jag var! Jag är inte en person som är bra på "kall-prat" och att "sälja" sig själv direkt. Jag är mer en praktisk person som är bra på att jobba och får jag bara chansen kan jag få mycket gjort. Men för att få chansen måste man oftast vara bra på att prata med främmande människor... måste verkligen jobba på det.
Nästa vecka ska jag iaf dit till företaget och ha ett möte, hoppas för allt i världen att det går bra och att de vill att jag ska komma dit och göra praktiken. Företaget känns som rätt ställe för mig, och de var ,enligt dem själva, i behov av en hjälpande hand i form av en praktikant.

Så nu är det bara att hålla tummarna och försöka göra ett så gott intryck som möjligt på mötet.

Tror jag boka klipptid till mig själv idag. Hoppas jag kan hinna få en tid innan mötet nästa vecka :-P
Det är behov av en klippning nu....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer