fredag 14 oktober 2011


Här hemma finns en liten kille som checkat ut för dagen... Jag gick ner i tvättstugan och 1 minut senare när jag kom upp låg han på soffan och sov :-) Mammas lilla plutt. Men nu vaknade han till igen.

Idag är det ju fredag och det innebär go-middag här hemma med mina favoritkillar. Fläskfilé och pommes, med T's favoritbea så klart ;-) Sedan intar vi soffan resten av kvällen, mys!

Imorgon vet jag inte riktigt hur planerna ser ut, men det finns tusen saker att göra så det är väl bara att börja nånstans... Jag ska plugga lite iaf innan mamma kommer på söndag. När hon har kommit ska hon, jag och lilleman iväg på lite roligheter :-) Det ser han fram emot kan jag lova!

Men nu ska jag börja med middagen, T är tydligen på väg hem från jobbet redan :-)

Önskar alla en mycket trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer