tisdag 11 oktober 2011


Kolla in vår nya "familjemedlem" :-) Sååå fin!
Jag har inte hunnit provkört den ännu men i eftermiddag när T kommit hem från jobbet tänkte jag ta en liten tur :-) Det "värsta" med den är att den är manuell och jag har inte kört en manuell bil på flera, flera månader så vi får se hur det går :-P haha. Men den är ny och fräsch, me like!

Idag är det träff med min grupp i skolan. Vi ska gå igenom vår inlämningsuppgift en sista gång innan den ska skickas in till vår föreläsare. Så jag ska strax ta och göra mig i ordning innan det bär iväg till stan. När vi är klara så är det raka vägen hem och fortsätta att plugga tills Kevin ska hämtas på förskolan.

Just nu längtar jag tills på söndag när mamma kommer hit :-) Hon ska stanna i ett par dagar och det kommer bli toppen! Det var längesen vi hade tid att umgås. De flesta gånger vi har åkt ner är för att man ska göra något så det finns oftast lite tid över för att bara vara. Så jag hoppas det blir söndag fort!

Nu kurrar magen så jag ska ta och göra i ordning lite frukost nu.
Hoppas ni får en trevlig tisdag.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer