onsdag 12 oktober 2011


Jag är såååå jäkla glad just nu! Åh vad jag älskar positiva nyheter :) :) :)
Något som tyngt ner mig länge har nu försvunnit. Detta var precis vad jag behövde kan jag lova. Efter mååånader av problem och skit var denna nyhet något som verkligen gjorde mig superduper glad!

Men trots dessa glada nyheter så har jag inte tid att skutta runt och vara glad hela dagen utan det är mycket som ska hinnas med. Mötet med min utbildningshandledare är avklarat så nu sitter jag i skolan och ska plugga ett par timmar. Sedan har jag en mycket mysig lunchdejt med min älskling att se fram emot :-) Efter lunchen ska jag fara hem och fortsätta plugga innan det är dags att hämta lilleman på förskolan. Ikväll är det även föräldramöte på förskolan, det ska bli kul att höra planering osv. och hur deras verksamhet fungerar. Kevin har ju inte gått på nya förskolan så länge så jag har inte riktigt hunnit satt mig in i hur allting fungerar ännu. Sedan blir det hem och mysa ner sig på soffan igen med mina fina pojkar :-)

Nu känns livet på topp igen. Underbart!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer