lördag 8 oktober 2011


Fredagskvällen bestod av mys i soffan med gotta och en lat katt som låg och mös bredvid oss :-) Han är för go vår lilla Picazzo, han är lite som en hund. Han kommer springandes när man lockar på honom, han lägger sig ner (mer eller mindre) på kommando ;-) Underbar liten filur det där!

Idag är det ombesiktning på bilen som gäller. T ska fara iväg snart och vi andra håller tummarna för att det går vägen :-) Sedan funderar jag och lilleman på att åka ut till Nolby, det är nämligen barnridning där idag igen och det var ett tag sen vi sist var iväg på det. Lilleman tyckte det var jättekul och ville åka dit igen, så det lutar nog mot det. I övrigt så är det lite städ och fix här hemma som man ska försöka hinna med eftersom det inte längre finns tid för sånt i veckorna. Hoppas det blir liiite varmare ute bara så vi kan gå ut och kratta upp alla löv på baksidan. Det börjar bli dags för det nu då det kanske inte dröjer allt för länge innan snön kommer.

Åh så måste jag ju säga GRATTIS till Therese och Patrik som fick en liten gosse idag. Det var lite kul faktiskt för jag träffade Therese på Birsta city igår och skojade med henne om att jag tyckte bebisen skulle komma nu på en gång och så mycket som hon var ute och "sprang" skulle det inte dröja allt för länge :-) Imorse när jag vaknade såg jag messet från henne att deras lilla pojke hade kommit till världen, tänk så rätt jag hade ;-) Önskar de all lycka och ett varmt VÄLKOMMEN till världen till deras son.
Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och starta dagen på riktigt.
Seg start idag.. hehe.

Hoppas alla får en härlig helg.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer