måndag 24 oktober 2011


Idag har varit både en produktiv dag och en icke produktiv dag, det beror helt på vad man syftar på :-P När det gäller pluggandet så kom jag inte alls långt. Åkte till skolan men telefonen ringde heeeela tiden och annat dök upp som störde mig lite grann. Men däremot så har jag hunnit varit på Drakborgen med Sanna och pojkarna :-) och så har jag och T varit iväg och tittat på en liten pärla, min pärla ;-) Nu har jag precis stoppat lilleman i säng efter ha suttit i soffan och myst med honom och Picazzo. Finaste pojkarna! Det var bara mannen bakom kameran som saknades på bilden ;-)

Nu ska jag ha lite kvalitetstid med den fina mannen. Lite Fringe blir det nog skulle jag tro, sedan säng-gång. Imorgon väntar en hel dag med föreläsning igen...

Hoppas alla haft en bra måndag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer