tisdag 4 oktober 2011


Min lilla skrutt med sitt ruffs. Sötaste killen i hela världen :) Varje gång som jag har klippt honom så säger jag att jag aldrig ska klippa honom så kort igen, men varje gång som han börjar bli för långhårig så tar jag ändå fram klippapparaten och snaggar honom :-P Men nu börjar han äntligen bli lite långhårig igen så jag ska försöka att inte snagga honom igen, tror ni det kommer bli så eller inte? haha

Idag var ännu en intressant dag i skolan. Det är verkligen mycket att ta in, man hänger inte riktigt med känner jag. Det är så otroligt många olika termer osv som man aldrig hört tidigare så det är svårt att förstå allting som våran föreläsare pratar om. Men jag vet att jag inte är ensam om att känna så, snarare har de flesta i klassen samma känsla. Men våran föreläsare sa så snällt att om ca 1½ år så har vi nog fått rätsida på allting :-P haha.
Vi påbörjade ett grupparbete idag iaf, det känns kul att göra något praktiskt så man inte bara behöver sitta och lyssna hela tiden.

Men nu ska jag ta och stoppa lilleman i badet. Sedan sätta mig och läsa lite kurslitteratur..

Kram

2 kommentarer:

  1. Du är en duktig "tjej" vi trot att du kommer att lyckas bra i din utbildning/Kram

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket till er båda :-) Hoppas vi ses något snart. Kram

    SvaraRadera

Kommentarer