söndag 9 oktober 2011

Ny vecka snart och då händer väntar lite roliga saker :-) Imorgon får vi en ny "familjemedlem" bland annat, hihi. Det ser T fram emot kan jag lova. Jag också för den delen :-) Annars så betyder veckan en massa plugg för min del, jobb för T och förskola för lilleman. Ingen ro och ingen vila direkt, 110% största delen av tiden.

Idag har vi en hemma-slappar-söndag, städar och fixar. Snart ska vi göra i ordning lunch och sedan ska jag ställa mig och vika ett jätteberg med tvätt. Strykningen tar jag ikväll tror jag.

Färgat håret har jag gjort idag också. Det behövdes kan jag lova! Det kändes alldeles livlöst och trist, och eftersom jag inte har tid att ta mig till frissan för att klippa mig så fick det istället bli lite uppiggande färg :-) T's kommentar var ju kanske inte lika uppiggande; "Jag tycker det var lika fint innan du färgade det också". Typiskt karlar, haha :-P

Jag och lilleman ska kanske ta en tripp ner till BC och möta upp Sanna & Håkan lite senare också. Skulle vara skönt att komma ut en liten stund.

Hoppas alla haft en härlig helg!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer