måndag 10 oktober 2011

Idag är det inte vilken dag som helst sörrni, idag är det nämligen "min" 1-årsdag :-) Idag, för ett år sedan, så slutade jag röka! Sedan dess har jag inte rört en cigg, inte tagit ett enda bloss och jag är så sjukt stolt över mig själv som klarade det :-) Som en liten present till mig själv tänkte jag inhandla ett nytt klädesplagg. Men det händer ju en annan rolig sak idag också... som jag skrev lite om igår. Vår nya "familjemedlem" ska flytta hem hit är det tänkt. T har farit iväg för att hämta denna medlem nu, men de är nog inte tillbaka förrän sent i eftermiddag/kväll :-) Spännande!

Annars idag så är det mycket som ska göras. Jag ska ju lämna lilleman senare idag eftersom jag ändå ska på möte på förskolan idag 08.30. Men efter det ska jag hem och gräva ner mig i Inköps-böckerna. Det är mycket att läsa och det blev inget plugg i helgen :-/ Får se hur mycket jag hinner med innan det är dags att hämta hem lilleman igen.

Önskar alla en härlig start på veckan :-)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer