tisdag 4 oktober 2011

En liten uppdatering så här på morgonen innan skoldagen börjar.

Gårdagen gick mycket bra. Det var roligt, intressant och när jag kom hem från första skoldagen var jag ordentligt trött i huvudet efter ha suttit hela dagen och lyssnat på våran föreläsare Svante Eriksson. Lite extra kul var det när jag upptäckte en gammal arbetskamrat bland de nya klasskamraterna, en tjej som jag jobbade tillsammans med på Biltema här i Sundsvall. Så det kändes bra att ha någon som man kände lite grann iaf, men alla andra klasskamrater var mycket trevliga och det var inga problem att känna sig välkommen :-)

Idag är det föreläsning hela dagen igen, så man får verkligen kasta sig in i alltihopa, men det känns bara kul än så länge iaf :-P och mina förhoppningar är att det ska fortsätta kännas så. Inköp, kursen vi påbörjade igår, känns både rolig och intressant. Så det blir nog 5 spännande veckor det här innan tentan ska skrivas.

Nu är det snart dags att sätta igång så jag ska äta upp min frukost i sällskap av klasskamraterna ute i sällskapsrummet. Återkommer kanske senare ikväll med ett lite roligare inlägg :-P

Hoppas alla har en bra vecka.

kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer