måndag 3 oktober 2011

Strax dags att hoppa in i duschen, äta frukost och sedan ta sig iväg till bussen. Idag börjar min nya utbildning och jag är inte liite nervös kan jag lova. Men på handledaren lät det som om klassen var något alldeles speciellt, alla verkade komma bra överrens och stämningen var mycket god. Så jag hoppas så klart att det är så för dessa personer ska man träffar mer eller mindre varje dag i två års tid framöver :-P

Efter skolan blir det lite smått stressigt. Ner på stan och hämta bilen, hämta gubben, fara och hämta ungarna på förskolan och sedan hem för att göra middag. Jag har goda förhoppningar om att vi sitter vid köksbordet runt 18-tiden idag.. Hua.. ungarna kommer garanterat vara trötta och griniga vid den tiden :-/ men men, sånt är livet. T har ju börjat sina nya arbetstider den här veckan.. vilket betyder att det blir väldigt långa dagar för barnen när vi båda är på jobbet/i skolan. Men det kan inte hjälpas. Jag hoppas bara att jag inte har skola varje dag den här veckan så jag kan hämta de tidigare nån dag iaf.

Men nu måste jag sätta fart om jag ska hinna med mig.

Önskar alla en trevlig vecka.

kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer