tisdag 18 oktober 2011




De senaste två dagarna har det varit full rulle hemma :-) Mamma kom ju i söndags och då ville så klart lilleman leka med henne. De byggde upp en hel tågbana i vardagsrummet och busade på ett bra tag. Efter en massa bus så åkte vi ner på BC där mamma bjöd hela familjen på middag :-) Tack älskade mamma!

Sen igår var det ju vardag som vanligt. Jag spenderade hela dagen i skolan där vi gick igenom förhandlingar, vilket vi även fick prova på i grupper. Det var mycket kul, men svårt! Svårare än vad man kan tro faktiskt. Hoppas vi får testa på det igen :-) Efter skolan bjöd mamma ut mig på middag igen. Vi var till Stekhuset Hörnan och åt, sen satt vi där och pratade i flera timmar. Vi har så sällan tid till sånt eftersom vi bor så långt ifrån varandra så det gäller att ta vara på möjligheterna när de kommer :-) Tack älskade mamma för en superhärlig kväll.

Idag är det också skolan som gäller, är redan här faktiskt. Ska ha möte med Elisabeth och sedan är det föreläsning resten av dagen. Mamma ska hämta lilleman tidigare från förskolan, så ska de mysa på ensamma ett tag innan de hämtar mig på skolan så ska vi till Himlabadet sen :-)

Måste bara säga det att min älskade sambo är bara bäst! Igår när jag var på middag med mamma så tog han hand om alla barnen, fixade middag, uträttade ärenden, nattade alla barnen och sen när jag kom hem så stod det röda rosor på köksbordet och väntade. Underbara, fina karl, jag är så glad att jag får dela mitt liv med dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer