onsdag 19 oktober 2011

Lite trött, lite halvt less och lite stressad.
Lite trött är jag för att jag hade en helt underbar dag med mamma och lilleman på Himlabadet igår efter en heldag med föreläsning i skolan. Det var så härligt att se lilleman njuta av att bada, hoppa, åka rutschkana, simma och skvätta vatten :-) Tack älskade mamma för dessa dagar!

Lite halvt less är jag för att jag haft något jobbigt illamående som kommer och går under dagen, detta har hållt på i flera dagar nu. Mår bra en liten stund och en stund senare så mår jag illa igen.. värst på mornarna och på kvällarna :-( Inatt vaknade jag också och mådde lite dåligt. Skit jobbigt! Man blir liksom aldrig riktigt utvilad...

Lite stressad är jag för allt i skolan är så SJUKT mycket. Jag vet verkligen inte hur man ska hinna få in allt i skallen innan tentan om 2 veckor. Dessutom är det ingen som är nån hum om vad som kan tänkas komma på tentan eftersom föreläsningarna är lite luddiga, ganska hoppigt i allt och kurslitteraturen är också luddig. Det finns helt enkelt inte några direkta konkreta fakta att gå på och det typiska svaret på frågor inom denna kurs är; "Det beror på". Jo tack du.... Men förhoppningsvis har tillräckligt gått in i huvudet så man fixar tentan :-)

Nu är det strax dags för föreläsning igen, magen känns lite blä! men det går förhoppningsvis över om en stund.

Önskar alla en härlig onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer