söndag 16 oktober 2011


Just nu sitter jag i soffan nere framför öppna spisen och skriver. Varför så här mitt på dagen? Jo för att jag gått och blivit sjuk, IGEN! Något less på dessa förkylningar kan jag lova, men är dock ändå glad att det bara är en förkylning för igår kväll trodde jag att jag hade åkt på något annat...
Lilleman, jag och T kollade på "Rio" nere i biorummet när jag kände att jag inte riktigt mådde bra. Så fort lilleman hade somnat så la jag mig på soffan och hoppades att det skulle försvinna, men icke! Mådde så fruktansvärt illa och tillsist orkade jag inte försöka vara social med T länge utan gick och la mig i sängen. Somnade innan klockan var nio :-/ Idag mår jag lite bättre, men långt ifrån bra. Det känns skönt att mamma är på väg.. så är det ju när man är sjuk; då är alltid mamma bäst :-)

Så istället för att hjälpa T att fixa ute i trädgården sitter jag här framför brasan och värmer mig. Men tänkte kombinera lite nytta med detta nöje genom att påbörja mitt personliga brev som ska skrivas inför kommande praktik. Hoppas jag är pigg imorgon bara så man orkar med en hel dag med föreläsning...

Hoppas ni andra är friska och krya.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer