söndag 8 juni 2008

Detta lider jag av!

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article2633594.ab

Detta är precis vad jag levde med i 3 år och det sitter fortfarande kvar men jag har inte mitt illamående kvar på samma sätt. Det är så fruktansvärt jobbigt och jag kan förstå hur den här tjejen känner sig. Man är livrädd, för det absolut värsta som kan hända är att man spyr, det finns inget värre!

Jag skulle föda barn 10 gånger om bara jag slapp spy.

Men precis som hon säger, det är ingen som kan förstå. Men det är en av de värsta fobierna som finns, bland de 10 vanligaste t.om. det hade jag inte en aning om.
Jag har alltid känt mig ensam och oförstådd med min fobi så på något sätt känns det "bra" att det finns människor där ute som lider av samma sak.

/jonna

2 kommentarer:

  1. Vilken fin bild på dig *pekar till höger* Btw, trodde smeknamnet Maggan var dött för längesen?? Men inte då, dyker man på barndomskompisar så är det där igen!! *haha*

    SvaraRadera
  2. Tack :)
    Ja precis ;) Visste inte att du inte kallades för det längre.. Okej, Magda it is ;)

    SvaraRadera

Kommentarer