söndag 1 juni 2008

nya tavlor

Fick lite inspiration när jag surfade runt på nätet och kom plötsligt på att det nog var dax att byta ut motiven i mina tavlor i köket. Detta blev resultatet. Den bilden till vänster är tagen för ca 3 år sedan, har satt färg på mossan på en sten för lite extra effekt, den blev så "tråkig" annars. Den andra bilden har jag tagit på min bästa vän när hon spelade i gallerian för ett par år sedan, tycker den fångar henne så bra :) Med gitarren i högsta hugg. Saknar att höra "min" låt gumman, snälla spela in den någon gång så jag kan lyssna på den varje dag.

Nu sover lillplutten en stund så jag ska passa på att laga i ordning middagen. Kl.15.45 börjar fotbollen och bara för att Christer är där så mååååste jag se den så klart. Annars är jag inte så mycket för att se en träningsmatcher, ser däremot fram emot EM. HEJA SVERIGE!

/jonna

1 kommentar:

  1. men tack =)
    man vet aldrig vad som hinns med i sommar ... ;)

    SvaraRadera

Kommentarer