lördag 21 juni 2008

Trevlig midsommar!

Gårdagen började med arbete för min del, min sista arbetsdag på Gimo Herrgård. Kändes lite tråkigt faktiskt.. är så många trevliga människor man arbetar med där :( Hur som helst så när jag kom hem från jobbet var vi ner och handlade det vi missade igår och sedan började vi laga i ordning midsommar-maten. Det blev riktigt gott, även om jag inte lyckades lika bra med Janssons frestelse som syrran brukar göra, men det var första gången jag gjorde det så kraven var väl inte så höga :P
Efter ha ätit oss äckligt mätta tittade vi på film och somnade sen tillsammans på soffan, slutkörda (klockan var bara 21). Sen vaknade jag till efter en timme och letade mig in till sovrummet och slocknade på 2 sekunder där och vaknade nu klockan 8 av min lilla kille.

Idag kommer Jessica & Henrik hit, vid 10 redan, det är därför jag inte ligger och drar mig i sängen tillsammans med mina gubbar. Jag ska strax äta frukost och sedan ska jag röja undan här hemma eftersom det ser ut som ett bombnedslag igen :/

Imorgon är det jobba på Biltema som gäller igen, och de närmsta 5 dagarna efter det också. Är inte ledig förrän nästa helg så den här veckan blir ganska lugn med andra ord, hinner nog inte med så mycket annat än jobbet. Hur som helst, nu ska jag gå iväg och äta frukost.

Läs detta, helt sjukt! http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2733153.ab

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer