tisdag 24 juni 2008

Tiiiisdag

Morgonvikt: 61,7 kg
En vecka kvar till nästa vägning då :)

Idag har varit en lång dag på jobbet, skönt att det bara är 7 ½ timme imorgon som gäller och resten av veckan för den delen. Sedan har man 4 dagar ledigt, härligt!

Träffar på en massa trevligt folk när man jobbar, idag träffade jag min naturkunskapslärare bl.a. Trivs som fisken i vattnet på Biltema :)

Imorgon börjar jag 12, vilket innebär sovmorgon, så skönt :) Upp vid 8, häärligt. Så får jag pussa en massa på Kevin innan jag åker iväg till jobbet.

Första dagen så här har gått ganska bra, har ju inte hunnit med några promenader eller liknande eftersom jag har varit hemifrån i 14 timmar. Men rör mig ganska mycket på jobbet, funderar på att införskaffa en stegräknare för att se hur många steg man verkligen tar när man jobbar. I matväg har jag verkligen försökt men inte med ett toppen resultat tyvärr. Det blev en pastasallad till lunch (det vi hade i bistron), sedan fick det bli en punchrulle till mellanmål på eftermiddagen och sen åt jag ett äpple på vägen hem. Blir verkligen inga bra matvanor när man jobbar hela eftermiddagen. Ska försöka bättra mig och verkligen låta bli p-rullar och sådant snusk när jag jobbar och istället äta en frukt.

Hur har det gått för er andra?

Dax att krypa ner under täcket snart. Imorgon är det 2 år sedan jag och gubben blev tillsammans.. shit vad tiden går fort :)

/jonna

2 kommentarer:

  1. haha, du är för söt vännen. Låter roligt när du skriver att du ska skärpa dig och hålla dig undan p-rullar och snusk när du jobbar :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. p-rullar och sånt snusk... jahaja, är de sånt de sysslar med på biltema?

    SvaraRadera

Kommentarer