tisdag 24 juni 2008

Nu gäller det!

Från och med idag är det hårda tag! Nu ska de sista kilona bort. Jag har vägt, mätt och ska ta kort så fort som jag har gjort mig i ordning. Sedan ska jag iväg till jobbet, 9½ timme är det som gäller idag och så messade ena chefen och sa att jag var inbokad från kl.06 imorgon men det kommer aldrig gå, jag orkar inte ha en 13 timmars arbetsdag när det tar 2 timmar dit och 2 timmar hem (17 timmar totalt och sedan ska jag jobba resten av veckan också). Nej nej, det räcker med mina långpass som jag redan har och det tror jag nog att cheferna håller med om.

Så nu ska jag alldeles strax ta och äta frukost och kolla klart på en av mina favoritfilmer; Honey. Älska! Dessutom så är det ganska bra peppning inför min viktminskning att se Jessica Alba dansa i hennes gyllenbruna, slanka kropp. Tänk om man kunde se ut så!

Jag ska boka in en resa till Gävle, det var chefen som sa att jag skulle göra det så då kan han ju inte klaga sen när jag vill ha ledigt då heller :P hehe. Ska försöka ta det någon dag när mamma är hemma och kanske kan ta Kevin så kanske Christer kan följa med så kan vi hälsa på Christian, Bea och pojkarna :) Det skulle vara kul. Jag åker ju inte kommunalt upp till Gävle med Kevin, no way!

Hur som helst, nu ska jag göra mig i ordning inför jobbet.

/jonna

ps. Fool's Gold och Sex and the City var båda helt ok. Jag vill ha Carries walk-in-closet, WOW!

Fool's Gold: +++
Sex and the city ++++

1 kommentar:

  1. Hej vännen. Nu blev det en sådär hektisk visit till Gimo igen :( Sorry att jag inte hörde av mig. Nu är vi tillbaka här i Örebro igen. Jo förresten, jag håller alla tummarna här för dig med din viktminskning är och satsar på detsamma här. Men jag måste bara säga att du har ju redan varit så duktig och gått ner. Du är en av mina förebilder.. men sen har jag så dålig karaktär och lyckas inte. Har du inte några riktigt bra knep att dela med dig av? Kram

    SvaraRadera

Kommentarer