onsdag 25 juni 2008

Så suuugen!

jag & min älsklings kille


Jag är så sjukt sugen på att shoppa just nu.. Vad för något kan ni undra? Jo kläder så klart! Har surfat runt den senaste halvtimmen och redan hittat en lång lista med urläckra saker som jag vill ha på mig. Men nå shopping kommer det inte att bli förrän möjligtvis i augusti (men då jäklar!). Nu är det bara jobba som gäller.

Vilken mardröm jag hade i natt, värst av allt är att den redan har varit sann i mitt liv, allt spelades bara upp igen. Känns som det var någon som ville spela mig ett spratt med tanke på dagen. Struntsamma.. Idag har jag inte tid att tänka på det där.

Måste hoppa in i duschen, göra mig i ordning och sedan dra iväg till jobbet. Idag är risken stor för att jag "faller dit", jag har nämligen ingen matlåda med mig och om jag inte minns fel så är salladen slut på jobbet. Hjälp! Vad ska jag äta idag då? Måste nog försöka hinna springa förbi Hemköp på stan.. Hoppas jag hinner det bara.

Okej, idag kanske inte motivationen är på topp men det kan lätt bli så när jag är utan cola :/ Beroende? Nähä!





Käääämpa på.

/jonna

2 kommentarer:

  1. skippa colan helt om du verkligen vill gå ner i vikt....!

    SvaraRadera
  2. Håll i!!! Kämpa på bara... du kommer älska det när du är klar!

    Kram

    SvaraRadera

Kommentarer