onsdag 11 juni 2008

Så sjukt trött!

Det blev knappt 3 timmars sömn inatt.. fotbollen var alldeles för spännande för att jag skulle kunna sova. Kunde knappt somna när jag väl la mig heller så. Konstigt nog var jag inte ett dugg trött på jobbet, utan tröttheten kom när jag satt på bussen hem.

Har varit hos mamma på lite "tjejkväll" men jag gick tidigt eftersom jag behöver ha en rejäl nattssömn för att orka med jobbet imorgon (Herrgården). Så imorgon är det dax där igen, var över en månad sen jag jobbade där sist. Men det ska förhoppningsvis gå bra :)

Mina nya favoritbutik är Village. Hade ärligt talat inte en aning om att den fanns i stan men nu har jag besökt den och hittat MASSOR av saker jag vill ha, här kommer en axplock på fina saker som jag gärna vill ha i mitt hem. Tavlorna skulle passa utmärkt i köket :)


Men nu ska jag gå och ta ett långt varmt bad och sen ska jag försöka komma i säng innan 22. Blir väl ett eller två avsnitt av G.A kan jag tänka mig ;)

Jag vill på grillfest på fredag ;)

Jag har fått höra TVÅ hemligheter idag, hihi.

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer