lördag 14 juni 2008

Inspiration

Jag har såå mycket inspriration just nu att jag bara vill sätta fart och göra det jag älskar; inreda! Har så många nya idéer som jag vill sätta igång med men det är alltid något som hindrar. T.ex. så har jag funderat på en härlig färgklick i köket med min underbara gröna färg som jag använde i hallen i Årsta. Sedan har jag JÄTTELUST att fixa mina tavlor som jag har tänk på lääänge. Grön bakgrund med vita detaljer som skulle passa så bra i mitt vardagsrum eller möjligtvis i köket om det blir målning där. Vill bara pyssla just nu.. det kliar i fingrarna. Men jag saknar penslar just nu så det blir svårt. Egentligen har jag lust att åka in till Upsala färg och köpa mig ett par penslar så jag kan göra detta idag men tiden räcker inte till.

Skulle egentligen ha jobbat idag (Biltema) men chefen messa imorse och sa att det inte blev något av det. Hade gärna jobbat men samtidigt var det nog bra för då hinner jag få annat gjort här hemma istället (som att hänga iväg vinterjackorna).

Igår var det girlparty ute på landet och Maiiija. Det var jättekul. Jag, Natha, Emelie, Maria, Sophie och Jossan, hela gänget och det blev många skratt när vi pratade om vem som hade bästa minnet av Maria när hon varit förbannad. Det var mååånga minnen ;) Vi käkade bakad potatis med olika röror och sallad, spelade TP Disney och sa GRATTIS till Emelie som fixat körkortet.
Typisk tjejkväll och jag hoppas det blir fler sånna framöver.

Men nu ska jag stäääda.

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer