måndag 9 juni 2008

Life is what it should be!

Är lite seg just nu. Klev upp vid 7 eftersom det var tvättstugan som gällde idag (gääsp). Är nästan klar, lite kläder hänger på tork bara. När det är klart och jag och grabbarna har gjort oss i ordning ska vi åka och storhandla på coop (östhammar) med pappa. Lång lista.. väldigt lång! Vi är på "testhumör" och har bestämt oss för att testa på några nya maträtter, det ska bli kul :)

Jag väntar på besked (håller tummarna), måndag eller tisdag sa han ;)

Ska springa förbi farmor idag också, har skrivit ut kortet (här nedanför på pappa, mig, kevin och farmor) och ramat in det. Hon vill nog ha ett sånt :)

Ska försöka få en massa gjort idag, måste! Ska vika all tvätt och få bort det på en gång, annars blir det aldrig gjort. Sen tog Christer hit en massa "skit" när han tömde sin lägenhet så det måste jag fixa plats till också, för just nu står allt i flyttkartonger i köket (irri).

I augusti (förhoppningsvis) ska jag kunna fixa mina dvd-skåp. Vill ha mina dvd-filmer till hands och inte undanstoppade i en stor tvättkasse i klädkammaren som de är just nu. Men samtidigt vill jag inte ha dem synliga eftersom jag tycker det är fuuuult.

Ens hem är ens oas, ens lustgård och viloplats. Det ska kännas skönt, härligt och harmoniskt i ens hem.

Imorgon spelar SVERIGE sin första match. De möter Grekland.
Glöm inte att titta på den.


/jonna

1 kommentar:

  1. Jag ska inte glömma att titta i morgon! Hoppas på vinst för Sverige.

    SvaraRadera

Kommentarer