måndag 2 juni 2008

Inspirerad


Är helt slut från topp till tå! Jag har blivit inspirerad av Maggan (du är skitduktig) så nu har jag precis kommit hem från en långpromenad som tog mig runt Gimo (någon som vet hur långt det är egentligen?). Det tog mig iaf en timme så här första gången men med tiden så hoppas jag att jag kommer att korta ner den tiden avsevärt. Känns riktigt bra faktiskt.. trött i fötterna, men det är ju ett måste. Tur att man har ett par väl använda skor som är mjuka och sköna att ta sånna här långpromenader med.

Om jag glömde nämna det;
Idag är första dagen i resten av mitt liv.

/jonna
- ena foten framför den andra -

2 kommentarer:

  1. 5 km har jag för mig...

    SvaraRadera
  2. :) jajemen, ca 5 km är det.. =) Men satan vad långt det känns när man är på österby-sträckan!! Tråkiga väg! :) Vi kanske ska ta och gå tillsammans nån dag?? Kramis /Magda

    SvaraRadera

Kommentarer