fredag 27 juni 2008

Åh en ledig dag!


Idag fick jag ledigt från jobbet. Trodde jag skulle jobba idag egentligen men så hade det blivit en miss i schemat så min chef sa att jag kunde vara hemma om jag ville och det kändes ganska lockande just då när man satt på bussen hem. Så idag är jag hemma, snart kommer syrran hit och sedan även svågern, trevligt :)

Nu börjar det äntligen hända lite grejer! Saker faller på plats och allt känns så bra. Det har varit så många motgångar det senaste halvåret så det känns verkligen skönt när det börjar gå åt rätt håll. Nu fattas bara några punkter för att det ska vara riktigt nice :)

Däremot så har det inte varit någon toppen start på nystarten med viktnedgången. Jag har absolut inte frossat i massa gott men har inte heller lagt ner min själ i detta. Måste verkligen ta tag med hårdhandskarna.. Idag slutar jag dricka läsk, vilket innebär att jag garanterat kommer ha en fruktansvärd huvudvärk ikväll och imorgon.

Imorgon ska jag jobba också.. fick hoppa in eftersom de hade missat en avbytare till Camilla i bistron så det blev jobb hela helgen trots allt. Men sen är jag ledig måndag och tisdag. Sen veckan efter det, den 9 juli, åker jag upp till Gävle över dagen :) Då bara måste jag, ingen återvändo nu inte. Eftersom det inte blev något förra gången så måste det bli då. Kan inte vänta längre. Pirrigt, läskigt och nervigt :)

Men nu ska jag göra mig i ordning tills herr & fru Nyman kommer hit.

Hoppas alla får en trevlig helg

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer