tisdag 10 juni 2008

Supporter!


HEJA SVERIGE!

Fasiken om Sverige inte vinner nu! Imorgon bitti när jag går upp och äter min frukost vid datorn och öppnar aftonbladets hemsida bör det stå; VI SPÖADE GREKLAND! överst på sidan. För som sagt kommer jag inte hinna se något av matchen idag eftersom jag ska försöka komma i säng till 9 ungefär.

Nu är det fullt upp ett par dagar framöver, trodde jag skulle hinna med att göra allt nu under de 2 veckor som det inte varit skola eller jobb men det har varit så mycket som dykt upp som man inte räknat med så jag ligger efter i planeringen. Har känt mig otroligt hängig de senaste dagarna också. Så där ovanligt trött fast man sovit gott. Seg, huvudvärk... antagligen en förkylning som ligger i kroppen men som inte bryter ut. Bara den kan spara sig till helgen för jag måste jobba.

Nästa onsdag är det den 18 juni också.. shit pomfritt!! Hur ska tiden räcka till?

Nu har vi ätit lite tacos till middag och jag ska försöka vila en stund så fort Kevin har vaknat, vilket borde vara vilken minut som helst.

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer