måndag 9 juni 2008

Iceberg!

Jag har ett berg att bestiga, en lång väg i motvind och uppförsbacke. Det är en lång bit dit men jag vet att jag kan nå dit.

Jag har mina mål och jag kämpar för att uppnå dem. Men ibland kommer det svackor då jag inte orkar kämpa lika mycket.
Men nu är det dax att ta nya tag. Jag vill nå mina mål och de kommer inte uppnå sig själva, aldrig. Det är bara jag som kan nå dem genom att bestiga berget.

onsdag börjar det igen, då är det dax att ta nya tag. Jag vet att det inte är någon idé att starta imorgon för det finns alldeles för många fällor att falla ner i så jag vill börja på ett blankt blad, vilket är på onsdag.

Mål 1; Gå ner i vikt (har 10 kilo kvar till den vikt jag hade på invägningen på bmm när jag var gravid). Den vill jag nå igen, eller iaf göra allt jag kan för att nå den. 10 kilo är mycket men det är inte omöjligt! So here we goes...

Om 10 veckor ska jag ha nått detta mål, alltså den 20 augusti.

Nu ska jag kolla på ett avsnitt till av G.A :)

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer