tisdag 17 juni 2008

Hard work work work!

Imorgon är det den 18e.. hihi.. shiiiises! Vill gärna slappna av men det går inte riktigt samtidigt som jag verkligen ser fram emot det. Jag brukar ALDRIG kunna hålla hemligeter (när det gäller mig själv alltså) men denna har jag faktiskt kunnat hålla ganska bra.. vissa vet vad som händer imorgon men det är inte många (hoppas jag iaf eftersom jag inte tror att någon av de som vet har skvallrat). Imorgon kanske jag berättar, det beror hur jag känner. Aja det visar sig ;)

Jobbet idag har gått bra, känns bättre att jobba 7 timmar än som igår (10½ timme). Idag fick jag dessutom skjuts hem av pappa så det kändes great. Imorgon får jag även skjuts till jobbet (lyx). Men det blir ju ingen vana direkt. Det är verkligen drygt att åka buss eftersom stadsbussen ut till jobbet går så sjukt sällan så man får alltid vänta jättelänge. Ska nog köpa mig en cykel så jag kan cykla från jobbet ner på stan och tvärtom. Sparar nästan en timme på det faktiskt och dessutom får man röra lite extra på sig.
Från och med imorgon kommer jag stå själv i bistron på jobbet, ska fixa allt med beställningar och allt annat (shit!) Är lite nervös inför detta men ser det som när en pappa ska lära sonen att simma, släng honom i vattnet så kommer han förr eller senare på hur man ska göra bara för att han måste. Så får det bli för mig helt enkelt. De ordinarie som brukar stå i bistron går på semester så jag kommer vara alldeles ensam :/ neeeervös! Som om jag inte hade nog att vara nervös inför imorgon hehe.

Måste bara säga det att de som jobbar på Biltema är väldigt trevliga, tycker om dem allihopa ;) Sen att man har 2 bra chefer (Johanx2) gör saken bara bättre. Trivs som fisken i vattnet!

Men nu ska jag ta och hoppa ner i badet och ta det lugnt en stund innan jag ska sova igen (upp 5 imorgon).

Det finns inget bättre än när man kommer hem från jobbet och man blir mött av en blåögd, blond liten kille som slänger armarna runt en så fort man kliver innanför dörren.
Älskar min lilla Kevin :)

/jonna

2 kommentarer:

  1. Hello vännen! Jag har pajat min mobil så den är på lagning nu. Jag åker hem till Gimo imorgon och är jättesugen på att hitta på något roligt :) Jag tar med mig gubben också :) Kan inte du mejla mig ditt mobilnummer så kan jag ringa dig sen? Usch så handikappad man är utan mobil.... Kramar!

    SvaraRadera
  2. Satt och slösurfade lite och hittade hit :-)
    Tänke bara säga att jag gillade att jobba med dig också ;-)
    / Nathalie BT

    SvaraRadera

Kommentarer