torsdag 12 juni 2008

@ work (almost)

Snart på väg till jobbet, har suttit och ätit mina två leverpastejsmackor här framför datorn, surfat runt och läst bloggar. Herregud säger jag bara! Vissa människor skriver verkligen vad som helst.. Läste alldeles nyss en tjejs blogg där hon bjöd ut sina ex och sina kk, alltså frågade om någon var intresserad av en blinddejt med någon av dessa?! Oh my god! Inga bilder eller något sånt men ändå... sjukt!

Jag har trääääningsvärk i armarna och ont i fötterna. Det blir ingen bra start på dagen direkt, 6 timmars arbete, hoppas bara att fötterna inte är jobbiga idag (har haft väldigt ont i fötterna när jag jobbat). Det är ju bara idag och imorgon sen kan jag vila fötterna i helgen. Behöver dock ta mina långpromenader runt Gimo men har man ont så har man, får spara dem till nästa vecka istället. Ett fotbad kanske skulle vara perfekt ikväll.

Väntar på s.03 på G.A. Hoppas jag kan se det i eftermiddag när jag kommit hem från jobbet :) Det är såååå bra, love love love!

Alltså det ska bli SÅ skönt att inte plugga på komvux i Uppsala i höst. De är KORKADE där. Fick hem mitt betyg, men OJ de hade glömt att skriva med naturkunskapen så klart.. Så nu måste man börja bråka på dem att skicka ut nytt betyg igen. Pust. Varför inte bara göra rätt från början?

Ber om ursäkt för att jag är lite irri så här på morgonen. Det är helt enkelt trötthet som orsakar detta. Kom ändå i säng i skaplig tid, vid 22, så sömn har jag fått. Ligger väl dock lite efter pga mina ynka 3 timmars sömn igår natt.

Men nu ska jag fixa i ordning mig.

Ha en trevlig torsdag!

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer