lördag 28 juni 2008

God morgon!


Nu ska jag strax gå iväg till bussen men tänkte skriva några rader innan jag gör det. Gårdagen var riktigt trevlig. Först kom mamma förbi en stund, hon och Lasse har varit i sthlm ett par dagar och då hade hon handlat lite fint till Kevin; en t-shirt, 7 pack strumpor och en tavla. Senare på Jessica och Henrik förbi och när de var här dök även Jeanette och Daniel upp. Vi spelade lite wii en stund innan jag och Henrik åkte till Östhammar. När vi kom hem igen så gick vi ner och åt på Lyktan, såå gott med mjukglass (sista för i år?, knappast hehe). Innan jag drog hem följde jag med Jessica och Hanna till Köpmannen och hittade en massa fina saker. Ska visa bilder på det jag köpte sen för just nu hinner jag inte det.

På eftermiddagen tog jag sedan tag i det som jag tänkt göra länge, nämligen måla den blåa pallen. Så nu är den vit och fin, ska bara strykas på en gång till innan jag kan ta in den i lägenheten.

Vi måste ha en väldigt stor lägenhet eftersom jag blev uppringd stup i kvarten av min sambo som stod i köket och frågade om jag ville ha något :)

Nej nu ska jag gå till bussen. Efter jobbet idag (slutar ju redan 16) så ska jag nog ta en tripp in på Ikea och njuta lite. Sedan behöver jag inte passa någon stadsbuss eftersom jag numera har en cykel :) hiihi. Snälla Andreas fixade den på sin lediga tid så jag kunde ta med den redan i torsdags. Jag har för goa arbetskamrater!

Men nu ska jag plocka ihop det sista och sedan knalla iväg till bussen.

Hoppas alla får en trevlig dag.

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer