söndag 29 juni 2008

In the rain

Man blir lite trött på detta konstanta regnande. Hörde dock att det skulle bli finare i veckan, får hoppas på det. Hinner kanske få sig lite sol på lunchrasten på jobbet. Är ledig imorgon och på tisdag sen är det jobb så länge ögat kan nå, frånsett den 9 juli då jag ska åka till Gävle :) Trivs bra på jobbet men ibland blir det stressigt, som igår, sjukt mycket folk var det.. Pappa, Lek, Kerstin och Brynolf hade tydligen varit in på jobbet igår och hade stått och väntat länge på att jag skulle upptäcka dem men det gjorde jag ju inte, hehe. Det var som sagt sjukt stressigt.
Idag var det lugnare, men jag var trött så det blev en seg dag ändå. Men nu ska jag vila ordentligt.

Imorgon ska jag inte göra någonting alls. Bara vara hemma och umgås med min älskade son som jag saknar helt galet mycket när jag jobbar. När jag kommer hem från jobbet är det bara "mama mama" som gäller och jag får inte ens gå på toaletten för då blir han ledsen. Då är man saknad :)

På tisdag ska jag åka in till stan. Ska kolla runt i lite butiker och träffa Emma. Ska väl även försöka hinna med att fixa lite här hemma.. Får se hur mycket man hinner med. Imorgon ska jag iaf inte vakna till någon väckarklocka utan istället till min lilla älskling, det ska bli härligt. Så nu ska jag strax krypa ner under täcket.

Godnatt

/jonna

1 kommentar:

  1. Finns inget myssigare än att vakna av sin lilla älsking som vill komma över till min säng ;) Föstår att du tycker att det ska bli skönt att slippa väckarklockan i morgon. Du verkar jobba massor, och ha långa dagar.
    MVH smillasplats.blogg.se

    SvaraRadera

Kommentarer