fredag 18 april 2008

En dag i bilder

jag & kevin


kevin tar morfars näsa

lillplutten min
Idag har jag och Kevin hunnit med mycket. Först på morgonen var vi till morfar och hälsade på, sen var vi och handlade. Hem en stund, lekt och skojat, sen var vi över till mormor en snabbis för att säga hej innan hon åkte iväg till Leksand. Sen var vi ut på en promenad och då gick vi förbi gammelfarmor för en fika, där var morfar & Leck. Sen hem igen för att Tom skulle komma förbi med min "mag-borttagare" ;) hehe. Men nu sover plutten så jag passar på att skriva ett par ord. När han vaknat är det middag som vankas, sen ska vi leka en massa hela kvällen tills det är dax att sova. Sen ska jag sätta mig och plugga lite, men det blir tidigt i säng ikväll igen eftersom jag ska upp tidigt imorgon och åka in till stan.

Underbar dag!

ciao!
/jonna






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer