måndag 7 april 2008

Magsår

Ja det känns verkligen som att jag håller på att få magsår.. det är så otroligt mycket att tänka på hela tiden och det känns som jag inte får något som helst gjort.

Gårdagen var rolig men jobbig för en annan som stressade bakdelen av sig för att hinna med allt. De tyckte om min smörgåstårta iaf *smile*

Men nu måste jag hoppa in i duschen för att göra mig i ordning.

ciao!
/jonna

ta en bit smörgåstårta älskling!



christian, kevin och christer lekte på golvet


sen gick kevin en massa steg när mormor lockade honom med en tuggummipåse



2 kommentarer:

  1. Jag gillar verkligen dina stolar!!
    Och du, den där smörgåstårtan vill jag smaka!

    SvaraRadera
  2. Hej Jonna!

    Jag gillar din blogg så jag länkade dig, hoppas det är ok!

    Mvh Johanna

    SvaraRadera

Kommentarer