tisdag 8 april 2008

Vitt är vackert


Just nu är min favoritfärg vit. Älskar den färgen, speciellt då den passar till precis vad som helst. Men det kan så klart bli för mycket vitt också så jag försöker att inte ha ALLT i vitt bara för att jag är i en sådan period just nu. Min säng är ju vit, mina garderober, min tv-möbel, mitt soffbord och sedan har jag tre vita lack-hyllor i vardagsrummet. Ja just det.. Kevins spjälsäng är också vit. Ja det är lite mycket av den varan just nu som ni kanske förstår, men för att överdriva lite mer så vill jag ha en vit byrå i hallen (där har jag faktiskt bara en vit tavelhylla) och även en vit byrå till sovrummet eftersom den kommer behövas när Christer flyttar hit och han behöver plats för alla sina kläder.

MEN vill påpeka att jag inte har vita väggar så det märks inte att de flesta möblerna är vita och jag är väldigt noga med att ha accessoarer i andra färger (just nu är det grönt och svart) för att de ska utmärka sig. Hur som helst, här kommer en bild på lite möbler jag ska köpa framöver.

ciao!
/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer