lördag 5 april 2008

What do I want?

Kom precis från förrådet efter ha letat fram lite vårkläder, det slutade med en hel flyttlåda med kläder som fick följa med in i lägenheten. Gick precis igenom den och hittade en massa kläder som jag bara älskar, dock passar inget av det längre och det är otroligt deprimerande.
Så alltså är det dax att göra något åt det där istället för att bara gnälla. I stort sett hela kroppen har gått tillbaka till sin ursprunliga storlek förrutom den där jäkla magen. Så det är där jag måste kämpa och det ska jag göra också! Vill komma i mina favorit Lee-jeans och min underbara bruna topp från H&M som jag ÄLSKAR! Hittade även ett par andra klädesplagg som jag hade glömt bort men som mer än gärna får pryda min kropp till sommaren.

Till sommaren alltså.. det är där mitt mål ligger. Men när börjar sommaren? Vissa säger Juni, andra säger Juli & Augusti. Ja.. det återstår att se. Min sommar börjar iaf när jag nått mitt mål ;) Men det är bara egentligen 7 kilo jag vill ha bort men sen är det bara trimning av magen som gäller.. Ja får se om det blir något beach 2008 eller om jag får satsa in mig på att ligga på plajan i något utländskt land under vinterhalvåret istället. Har faktiskt inte varit utomlands sedan 2002 när jag och Peter var till Holland. Det är fyy skam. Och jag är inte ett dugg avundsjuk på dig Evamy som ska åka till Thailand :P hehe. Ta meeeeed mig, snälla!!!

Lillen ligger och sover just nu så jag ska passa på att ta mig en dusch och röja lite här för när han vaknat så blir det nog en promenad för det är underbart väder ute. Solen skiner och den värmer verkligen! Älskar våren.






ciao!
/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer