fredag 25 april 2008

Älska löningsdagen!

skön sovstil

Ojojoj vad det blev shoppande av på Thun´s idag. Hittade massor, alldeles för mycket ärligt talat, men men kan inte hjälpas. Hittade tyvärr ingen vårjacka till Kevin men får ta det när jag åker in till stan på måndag/tisdag. Hittade dock följande; två par shorts till mig (ett par långa i jeans och ett par korta i linne, en vit topp till mig, arbetsskor till mig (svarta foppa-tofflor), ett par jeans-knickers till Kevin, en t-shirt till Kevin och ett par strumpor till honom. Sedan shoppade morfar loss lite till lillen också; Ett SWE-set med tjocktröja och knickers + en t-shirt och en traktor som Kevin höll hårt fast vid efter han och morfar tog en tur bland leksakerna, sedan köpte han även ett par nya skor till mig :) Nu sover lillen, han somnade i bilen hem men vaknade när vi stannade till vid Lyktan och köpte årets första mjukglass som var sjukt god, stort plus var självklart att de hade mitt favoritströssel; tuttifrutti.

När lillen har vaknat ska han äta lite middag sedan ska vi ta en promenad i solen.

ciao!
/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer