tisdag 29 april 2008

Försov mig


Japp jag försov mig nu på morgonen. Skulle upp och tvätta klockan 7 men när jag vaknade till och kollade på klockan var den redan 8.30 oops! Så nu får jag åka in till stan lite senare än vad det var tänkt från början eftersom jag måste tvätta. Hade helst tagit det en annan dag men jag jobbar ju imorrn, torsdag och på fredag. Kevins 1 års-present måste ju inhandlas innan lördag när det är kalas så jag måste helt enkelt åka till stan idag. Skulle även köpa vårjacka till Kevin men när jag pratade med syrran igår sa hon att jag absolut inte fick köpa en vårjacka ;) hehe Så då ska jag bara titta ut ett par solglasögon till mig själv.

Någon gång denna månad (maj) måste jag komma iväg och klippa mig. Kan inte göra ett dugg med mitt hår just nu, så tråkigt! Sen känns det ju bra om man kan vara lite "vårfin" i håret :)

Men nu ska jag springa ut i tvättstugan igen, sen hoppa in i duschen och gå ner och handla med gubbarna.

pappa & jag äter sik


ciao!
/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer