tisdag 29 april 2008

Shopping i stan med majsan

Idag har det varit mycket (som vanligt). Försov mig som sagt imorse så fick fixa med tvättstugan till efter 14-tiden. Där i mellan så var vi ner och handlade, jag fixade blomlådorna och vek sedan tvätt, lagade lunch och lite annat småpill.
Sedan drog jag in till stan, mötte upp Maria vid stadshuset. Sen shoppade vi loss ;) hehe. Nää men jag köpte 2 st 1-årspresenter till Kevin, grejs till kalaset, två kepsar till plutten, en topp i min gula färg (fanns bara EN kvar så jag var helt enkelt tvungen) och sedan hittade jag ett par solglasögon (thank gud). Tog så klart en fika också, en dag på stan med Maria är inte fulländad utan en fika ;)

Kom inte hem förrän efter 20. Då blev det en sen middag och nu ska jag alldeles strax krypa ner under täcket eftersom det är jobb imorrn.

Lägger upp en cool bild på lillen som Christer tog idag.

det ska börjas i tid ;)

ciao!
/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer