söndag 27 april 2008

Sambo

Idag blir jag och Christer sambos igen. Iofs så har vi väl varit det mer eller mindre efter att jag flyttade från Uppsala men nu ska han alltså flytta hit på riktigt. Stockholmaren i lilla Gimo :) hihi. Nej men det ska bli skönt att ha honom här hela tiden så han slipper sitta och åka till Uppsala var och varannan dag, det underlättar.

Igår var det jobbet, det var mycket så det blev stressigt där ett tag. Men vi hjälptes åt så vi blev klara i tid. Fruktansvärt bra arbetskamrater måste jag säga! Trivs som fisken i vattnet :) Det är verkligen härligt att jobba och tjäna pengar. Jag klarar inte av att sitta hemma och slöa hela dagarna. Man uppskattar sina lediga stunder mer om man jobbar har jag märkt. Sedan orkar man mycket mer även om man blir trött av att springa som en tok på jobbet. Sa till Inger att jag gärna går ut och jobbar under valborg eftersom jag ändå inte har något inplanerat då, fina pengar blir det ;) Sen blir det svårt att hinna med så mycket mer jobb i maj eftersom jag har 8 prov som ska göras, ett religionsarbete och ett par inlämningsuppgifter. Men sen när maj är över ska det firas att skolan är klar! På tal om skolan så imorgon när jag ska in till stan ska jag gå till cvl och prata om den där utbildningen som jag är sugen att söka till. Men berättar mer om det när jag vet mer om det.

Nu ska jag ta och börja städa undan här så det finns plats för Christers grejer när han kommer.

mamma pappa barn

ciao!
/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer