söndag 27 april 2008

Gossip Girl

Ah Gossip Girl is the best!
Spänningen är på topp ;)

Har shoppat på Ikea idag, genom telefonen. Christer var nämligen där och ringt stup i kvarten och undrade vad jag skulle ha. Men nu har han iaf köpt en bordslampa att sätta i hallen, diodlist att sätta vid datorerna, en massa galgar, bordsben till "lilla" bordet vid datorerna, hyllplan till badrummet (eftersom ett hyllplan knappast räcker nu när hans saker också ska få plats), hyllkonsoler (vi blir tvungna att byta de jag har där nu eftersom de hade utgått från sortimentet och det är ju inte direkt snyggt att ha olika).

Jag ska strax börja röja mer här hemma. Har inte hunnit så långt ännu.. Var ju tvungen att ta mig tid för att kolla på Gossip Girl. Nu sover lillen så jag ska passa på att äta lite sen lunch.

My home is my palace!
ciao!
/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer